Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
adresy materiałów wybuchowych i dowóz
#1
ktoś wie, jaki jest nowy adres tych podmiotów:     Kod:   #define CLASSINFO_CLIENTGRENADEENTITY 0x1428693B0 #define CLASSINFO_CLIENTEXPLOSIONENTITY 0x1428694F0 #define CLASSINFO_CLIENTPICKUPENTITY 0x142868950 #define CLASSINFO_CLIENTINTERATIONENTITY 0x1427A1F40 #define CLASSINFO_CLIENTSUPPLERSPHEREENTITY 0x142869130 #define CLASSINFO_VENICECLIENTMISSILEENTITY 0x1427A0E70 #define CLASSINFO_CLIENTBULLETENTITY 0x1427A10F0 #define CLASSINFO_PICKUPENTITY 0x142868950 #define CLASSINFO_STATIC_MODEL 0x142816450 #define DEPLOYED 0x1421D842E   dzięki
Reply
#2
#define CLASSINFO_CLIENTEXPLOSIONENTITY 0x142881A40 #define CLASSINFO_CLIENTPICKUPENTITY 0x14287FCB0 #define CLASSINFO_CLIENTBULLETENTITY 0x1427B8F20 #define CLASSINFO_CLIENTMISSILEENTITY 0x1427B8E80 #define CLASSINFO_CLIENTGRENADEENTITY 0x142881900 #define CLASSINFO_CLIENTVEHICLEENTITY 0x14282CC20 #define CLASSINFO_CLIENTSUPPLYSPHEREENTITY 0x142881680 #define CLASSINFO_CLIENTINTERACTIONENTITY 0x1427B9F50 #define CLASSINFO_ClientStaticModelEntity 0x14282E950 #define DEPLOYED 0x1421CAFF0 Możesz też łatwo je znaleźć za pomocą tego http:
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie RozenMaiden #define CLASSINFO_CLIENTEXPLOSIONENTITY 0x142881A40 #define CLASSINFO_CLIENTPICKUPENTITY 0x14287FCB0 #define CLASSINFO_CLIENTBULLETENTITY 0x1427B8F20 #define CLASSINFO_CLIENTMISSILEENTITY 0x1427B8E80 #define CLASSINFO_CLIENTGRENADEENTITY 0x142881900 #define CLASSINFO_CLIENTVEHICLEENTITY 0x14282CC20 #define CLASSINFO_CLIENTSUPPLYSPHEREENTITY 0x142881680 #define CLASSINFO_CLIENTINTERACTIONENTITY 0x1427B9F50 #define CLASSINFO_ClientStaticModelEntity 0x14282E950 #define DEPLOYED 0x1421CAFF0 Możesz też łatwo je znaleźć za pomocą tego http:
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie RozenMaiden #define CLASSINFO_CLIENTEXPLOSIONENTITY 0x142881A40 #define CLASSINFO_CLIENTPICKUPENTITY 0x14287FCB0 #define CLASSINFO_CLIENTBULLETENTITY 0x1427B8F20 #define CLASSINFO_CLIENTMISSILEENTITY 0x1427B8E80 #define CLASSINFO_CLIENTGRENADEENTITY 0x142881900 #define CLASSINFO_CLIENTVEHICLEENTITY 0x14282CC20 #define CLASSINFO_CLIENTSUPPLYSPHEREENTITY 0x142881680 #define CLASSINFO_CLIENTINTERACTIONENTITY 0x1427B9F50 #define CLASSINFO_ClientStaticModelEntity 0x14282E950 #define DEPLOYED 0x1421CAFF0 Możesz też łatwo je znaleźć samodzielnie, korzystając z http://www.unknowncheats.me/forum/1125100-post37.html lub używając tego http://www.unknowncheats.me/forum/1340054-post59.html
Reply
#5
Zacytować: Napisał billysouth lub używając tego http://www.unknowncheats.me/forum/1340054-post59.html Fajne dzięki Próbuję to zrobić, ale nie ma wyniku: Kod: Int64 pClientExplosiveEntityTypeInfo = 0x142881A40 + 0x60; Int64 pFirstExplosive = Mem.ReadInt64 (pClientExplosiveEntityTypeInfo); if (IsValidPtr (pFirstExplosive)) { Int64 pos = pFirstExplosive + 0x0250; Vector3D p = nowy Vector3D (Mem.ReadFloat (pos), Mem.ReadFloat (pos + 0x04), Mem.ReadFloat (pos + 0x08)); p = WorldToScreen (p); DrawText ("Explosive", (int) p.X, (int) p.Y, 300, 20, false, medText, Color.Green); } while (IsValidPtr (Mem.ReadInt64 (pFirstExplosive))) { pFirstExplosive = Mem.ReadInt64 (pFirstExplosive); Int64 pos = pFirstExplosive + 0x0250; Vector3D p = nowy Vector3D (Mem.ReadFloat (pos), Mem.ReadFloat (pos + 0x04), Mem.ReadFloat (pos + 0x08)); p = WorldToScreen (p); DrawText ("Explosive", (int) p.X, (int) p.Y, 300, 20, false, medText, Color.Green); }
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by cerraosso Fajne dzięki Próbuję to zrobić, ale nie ma wyniku: Kod: Int64 pClientExplosiveEntityTypeInfo = 0x142881A40 0x60; Int64 pFirstExplosive = Mem.ReadInt64 (pClientExplosiveEntityTypeInfo); if (IsValidPtr (pFirstExplosive)) { Int64 pos = pFirstExplosive 0x0250; Vector3D p = nowy Vector3D (Mem.ReadFloat (pos), Mem.ReadFloat (pos 0x04), Mem.ReadFloat (pos 0x08)); p = WorldToScreen (p); DrawText ("Explosive", (int) p.X, (int) p.Y, 300, 20, false, medText, Color.Green); } while (IsValidPtr (Mem.ReadInt64 (pFirstExplosive))) { pFirstExplosive = Mem.ReadInt64 (pFirstExplosive); Int64 pos = pFirstExplosive 0x0250; Vector3D p = nowy Vector3D (Mem.ReadFloat (pos), Mem.ReadFloat (pos 0x04), Mem.ReadFloat (pos 0x08)); p = WorldToScreen (p); DrawText ("Explosive", (int) p.X, (int) p.Y, 300, 20, false, medText, Color.Green); } Użyj w tym celu fragmentu @ shellBullet, jest on bardziej czysty i wydajny; http:
Reply
#7
Zacytować: Napisał mortarius wszystko działa [PHP] Poważne, możesz zrobić magiczną kulę z zewnętrznego hakowania C #?
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie RozenMaiden #define CLASSINFO_CLIENTEXPLOSIONENTITY 0x142881A40 #define CLASSINFO_CLIENTPICKUPENTITY 0x14287FCB0 #define CLASSINFO_CLIENTBULLETENTITY 0x1427B8F20 #define CLASSINFO_CLIENTMISSILEENTITY 0x1427B8E80 #define CLASSINFO_CLIENTGRENADEENTITY 0x142881900 #define CLASSINFO_CLIENTVEHICLEENTITY 0x14282CC20 #define CLASSINFO_CLIENTSUPPLYSPHEREENTITY 0x142881680 #define CLASSINFO_CLIENTINTERACTIONENTITY 0x1427B9F50 #define CLASSINFO_ClientStaticModelEntity 0x14282E950 #define DEPLOYED 0x1421CAFF0 Możesz też łatwo je znaleźć samodzielnie, korzystając z http://www.unknowncheats.me/forum/1125100-post37.html Thx Shinku!
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by cerraosso dzięki, działa dobrze dla mnie, ale teraz spróbuję narysować pole 3d. fajny hack wiele funkcji, magiczna kula jest dobra http:
Reply
#10
W przetwornikach mam problem:
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)