Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ostrzeżenie specjalne
#1
Kod:   void specWarn (Gracz * pPlayer, LocalPlayer * localPlayer, int id) { int właściciel; test char [256]; ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (localPlayer-> clientPlayer + 0x1520), i localPlayer-> pRenderView, sizeof (localPlayer-> pRenderView), NULL); ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (localPlayer-> clientPlayer + 0x1510), i localPlayer-> pOwnerRenderView, sizeof (localPlayer-> pOwnerRenderView), NULL); ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (pPlayer-> clientPlayer + 0x1520), & pPlayer-> pRenderView, sizeof (pPlayer-> pRenderView), NULL); ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (pPlayer-> clientPlayer + 0x1510), & pPlayer-> pOwnerRenderView, sizeof (pPlayer-> pOwnerRenderView), NULL); ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (pPlayer-> pOwnerRenderView + 0xF8), właściciel, sizeof (owner), NULL); if (pPlayer-> pRenderView == localPlayer-> pRenderView || owner == localPlayer-> clientPlayer) { sprintf_s (test, "OSTRZEŻENIE:% s Cię widzi.", localPlayer-> Name); _String (700, 50, test, 255, 0, 0); } jeszcze { sprintf_s (test, "OSTRZEŻENIE:% s to widz", localPlayer-> Name); _String (700, 100, test, 255, 0, 0); } }   zmieniłem już i 64 do 70   dołączyłem do serwera widzów 2/2, wyświetla tylko moje imię       http://prntscr.com/5oiapc
Reply
#2
cóż, wydaje się, że skopiowałeś z niewłaściwego przykładu lub nie rozumiałeś tego. co wskazuje @ Rave.whiteLight jest poprawne, jeśli go odrzucisz, to twój problem.
Reply
#3
Prosta instrukcja drukowania nie powinna być trudna, jeśli możesz pobrać wszystkie te adresy / przesunięcia, aby przeczytać ... Spróbuj i zobacz. najgorsze, co może się zdarzyć, to nadal jesteś w tym samym punkcie.
Reply
#4
Musisz powtórzyć listę widzów wewnątrz klasy PlayerManager. Nie rozumiem, co robisz z opiniami. ClientPlayerView! = RenderViewView. Kod: klasa ClientPlayerView { publiczny: char _0x0000 [248]; ClientPlayer * m_pOwner; // 0x00F8 }
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by qfrtt http://prntscr.com/5oiapc Nietypowy temat, co zrobisz, gdy zobaczysz, że ktoś cię obserwuje? Czy zostaniesz i grasz normalnie, czy opuścisz serwer?
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by qwvb1111 Nietypowy temat, co zrobisz, gdy zobaczysz, że ktoś cię obserwuje? Czy zostaniesz i grasz normalnie, czy opuścisz serwer? twoja decyzja .. ale gdybym był, kontynuowałbym (bez aimbota)
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by erkans twoja decyzja .. ale gdybym był, kontynuowałbym (bez aimbota) Nie mam aimbota, tylko dlatego, że esp i bez spreadu nie ma odrzutu w szafce są oczywiste Zacytować: Napisał IChooseYou Musisz powtórzyć listę widzów wewnątrz klasy PlayerManager. Nie rozumiem, co robisz z opiniami. ClientPlayerView! = RenderViewView. Kod: klasa ClientPlayerView { publiczny: char _0x0000 [248]; ClientPlayer * m_pOwner;
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by qfrtt Nie mam aimbota, tylko dlatego, że esp i bez spreadu nie ma odrzutu w szafce są oczywiste Kod: ReadProcessMemory (pHandle, (void *) (pPlayer-> pOwnerRenderView 0xF8), właściciel, sizeof (owner), NULL); to? jest już w moim kodzie z zewnątrz I w żadnym momencie nie czytasz listy widzów. Porównujesz poglądy, aby zobaczyć, czy widzą cię specjalnie.
Reply
#9
Zacytować: Napisał IChooseYou I w żadnym momencie nie czytasz listy widzów. Porównujesz poglądy, aby zobaczyć, czy widzą cię specjalnie. Ach tak, więc mój kod mówi mi tylko wtedy, gdy mnie spoglądają, nie na listę widzów
Reply
#10
Dla zewnętrznych gości tutaj, którzy nie mogą bezpośrednio wywołać wirtualnego, aby uzyskać listę widzów, o której wspomniała ICY, wcześniej dzisiaj pomogłem komuś, używając zewnętrznego hackowania do hardline, zastanawiając się, jak uzyskać listę spec bez niepotrzebnego czytania nie-widzów - klientów: rcx to ClientPlayerManager: Więc po przeczytaniu managera gracza wystarczy Kod: pSpectators = m_pClientPlayerManager 0x0308; To samo dotyczy hardline i pola bitwy 4. Stamtąd właśnie przechodzisz przez otwory (lub patrzysz na implementację wektorów wschodnich, aby dowiedzieć się, jak uzyskać odpowiedni rozmiar) Kod: ReadProcessMemory (pHandle, reinterpret_cast (pSpectators) i pSpectators, sizeof (intptr_t), nullptr); if (! IsValid (pSpectators)) {
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)