Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arma 3 Fun
#1
BĄDŹ WIELU TYCH ARENTÓW KOPALNYCH LUB ZMODYFIKOWANYCH. TYLKO ODPOWIEDNIE SĄ.               Kod:   Infinite Ammo: if (isnil ("infammoON")) następnie {infammoON = 0; }; jeśli (infammON == 0) to {wskazówka} Nieskończona amunicja WŁĄCZONA! " ; infammoON = 1; } else {infammoON = 0; podpowiedź "Nieskończona amunicja WYŁĄCZONA!" ; }; sCode = "while {infammoON == 1} do {(player pojazdu) setVehicleAmmo 1; sleep 0.1;};" ; [] spawn compile sCode; Lightning Bullets: if (isNil "PEDO_IS_FUKED") następnie {PEDO_IS_FUKED = 0}; jeśli (PEDO_IS_FUKED == 0) to {PEDO_IS_FUKED = 1; gracz pojazdu removeAllEventHandlers "Fired"; podpowiedź "Wybuchowe pociski WŁĄCZONE"; pojazd player addeventhandler ["Fired", {call Those_Massive_Bullets_Tho}]; These_Massive_Bullets_Tho = {if (isNull cursorTarget) to {PEDO_IS_A_SEXY_CUNT = screenToWorld [0,5, 0,5]; } else {PEDO_IS_A_SEXY_CUNT = getpos cursorTarget; }; prywatny ["_caller"]; _caller = _to wybiera 0; omsz = false; _center = createCenter sideLogic; _group = createGroup _center; _target = PEDO_IS_A_SEXY_CUNT; _zlb = _group createUnit ["ModuleLightning_F", _target, [], 0, ""]; _thunder = ["thunder_1", "thunder_2"] zadzwoń BIS_fnc_selectRandom; playSound _thunder; omscz = true; prawdziwe ; }; } else {PEDO_IS_FUKED = 0; podpowiedź "Wybuchowe pociski WYŁ"; gracz pojazdu removeAllEventHandlers "Fired"; }; Do Karate: [] spawn {player playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"; spać 30; gracz playMove ""; }; Shoot Boxes: if (isNil "B0X_CANN0N_T0GGLE") then {B0X_CANN0N_T0GGLE = 0; }; jeśli (B0X_CANN0N_T0GGLE == 0) to {B0X_CANN0N_T0GGLE = 1; podpowiedź parseText "<t color = '# FFFFFF' font = 'TahomaB' size = '1' align = 'center'> Credits to Jme </ t> <br/>"; ["TaskSucceeded", ["", "Box Cannon Activated"]] wywołanie BIS_fnc_showNotification; player addEventHandler ["Fired", {_null = _to spawn {_missile = _to wybiera 6; _VEH = "Land_CargoBox_V1_F" createVehicle position player; waitUntil {_VEH attachto [_missile, [0, 0, 0]]; }; }; }]; } else {B0X_CANN0N_T0GGLE = 0; ["TaskFailed", ["", "Box Cannon Removed"]] wywołanie BIS_fnc_showNotification; {deleteVehicle _x; } forEach (pozycja gracza nearObjects ["Land_CargoBox_V1_F", 1000]); player removeEventHandler ["Fired", 0]}; RAINBOW ARMY: [] spawn {hint parseText "<t color = '# FFFFFF' font = 'TahomaB' size = '1' align = 'center'> Credits to Jme </ t> <br/>"; ["TaskSucceeded", ["", "Rainbow Army Incoming"]] wywołanie BIS_fnc_showNotification; dla "_i" od 5 do 100 krok 5 rób {_grp = createGroup west; unit = _grp createUnit ["B_Soldier_VR_F", gracz pozycji, [], 100, "FORM"]; [unit] dołącz do _grp; jednostka ruchu pozycja gracza;}; dla "_i" od 5 do 100 krok 5 rób {_grp = createGroup west; unit = _grp createUnit ["O_Soldier_VR_F", pozycja gracza, [], 100, "FORM"]; [unit] dołącz do _grp; jednostka ruchu pozycja gracza;}; dla "_i" od 5 do 100 krok 5 rób {_grp = createGroup west; unit = _grp createUnit ["I_Soldier_VR_F", gracz pozycji, [], 100, "FORM"]; [unit] dołącz do _grp; jednostka ruchu pozycja gracza;}; dla "_i" od 5 do 100 krok 5 rób {_grp = createGroup west; unit = _grp createUnit ["C_Soldier_VR_F", pozycja gracza, [], 100, "FORM"]; [unit] dołącz do _grp; jednostka ruchu pozycja gracza;}; }; Freeze Someone: disableUserinput true; Missle Strike: private ["_pList", "j", "i", "_pArray", "v", "_dir", "_pos"]; _pList = playableUnits; j = count _pList; i = 0; _pArray = []; dla "i" od 0 do j zrobić {v = _pList wybrać i; // Ignore Self Smile if (player! = V) then {_dir = getdir player pojazdu; _pos = pobierz gracza pojazdu; _pos = [(_pos wybierz 0) -10 * sin (_dir), (_ pos wybierz 1) -10 * cos (_dir), 0]; v setPos _pos; }}; }; SPACE INVADERS !!!: dla "_i" od 0 do 1 krok 0 rób {playSound "AlarmCar"; podpowiedź "Rozpoczął!" ; [] spawn {_sound = ASLToAGL [0, 0, 0] nearestObject "#soundonvehicle"; waitUntil {isNull _sound}; podpowiedź "Zakończono!" ; };}; Szybko zmienia czas (powoduje E X T R E M E L A G !!!): dla "_i" od 0 do 1 krok 0 do {czas wolny 5}; Attatches Camp Fire To Who: _expl1 = "Campfire_burning_F" createVehicle position player; _expl1 attachTo [player, [- 0.1, 0.1,
Reply
#2
Wspaniały post
Reply
#3
dobry post, na pewno ktoś będzie się z tym bawił edytuj: Brak powodu też reklamuj swój wątek na innym.
Reply
#4
Ten koleś jest świetny w Copy & Paste! Utrzymaj kradzież kodu!
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie nieznany Paster Ten koleś jest świetny w Copy & Paste! Utrzymaj kradzież kodu! "BĄDŹ WIELU TYCH ARENTÓW MOŻNA ZMODYFIKOWAĆ, TYLKO NAJLEPSZE JEDNAK". Jesteś opóźniony?
Reply
#6
jak ich używasz?
Reply
#7
Po co publikować skrypty, które zostały już opublikowane, a zmiana zmiennych tak naprawdę nie powoduje ich niewykrywania.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)