Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czytanie informacji o graczu
#1
Cześć ludzie,   Dużo czytałem na tych forach z opóźnieniem w czytaniu informacji z pamięci. Napisałem swój własny program, który jest w stanie odczytać informacje z army. Do tej pory testowałem to tylko w pojedynczym odtwarzaczu gry (nie jestem pewien jak działa detekcja battleeye, więc myślałem, że to będzie najbezpieczniejsze).   Doszedłem jednak do punktu, w którym wskaźniki znalezione i dostarczone przez innych członków na tym forum nie zawierają żadnych informacji. Podejrzewam, że tak się dzieje, ponieważ gram w trybie dla jednego gracza, a nie w trybie dla wielu graczy (i dlatego informacje są przechowywane gdzie indziej). Używam tych wskaźników dla xyz mojego odtwarzacza (aby upewnić się, że nie używam zupełnie błędnych). [0x0DE20A8] + 0x13A4] + 0x4] + 0x18] + 0x28 = X [0x0DE20A8] + 0x13A4] + 0x4] + 0x18] + 0x30 = Y [0x0DE20A8] + 0x13A4] + 0x4] + 0x18] + 0x2C = Z     Zanim przejdę do gry wieloosobowej i zacznę walczyć z rekrutem, chciałbym się jednak upewnić, że nic się nie wydarzy. Czy może i będzie walczyć wykryć reclass i zakazać mi korzystania z niego (lub innych narzędzi, takich jak TSearch, OllyDbg)?   A jeśli to możliwe, źle po prostu hostować mój własny serwer i uniemożliwić mu połączenie z Internetem. Czy ktoś zdaje sobie sprawę z nazw hostów, które powinienem zakazać, aby serwer nie mógł się połączyć z battleeye?
Reply
#2
Powinieneś przeczytać mocny wątek, ale tak, to wykryje czytniki pamięci
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)