Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cel WarFace
#1
Po prostu wypuszczam to, naprawdę nie mam tak dużego zainteresowania Warface. Ten src replikuje całkiem sporo w sposób, w jaki robię kody ogólnie, ale ta warface była dla mnie nowością, więc jest to z grubsza zestawione razem. wallhot został pominięty, ponieważ nie mogę dotrzeć do twórcy klasy i dlatego nie mogę prosić o pozwolenie na jego ujawnienie. a te śmieci nie są dla publicznych oczu, to z CRX. Src powinno być czyste i łatwe do odczytania! nie zawiera żadnych plików binarnych ani niczego, tylko źródło   to jest kod źródłowy dla tej oszukańczej UE
Reply
#2
Dziękuję za udostępnienie
Reply
#3
Dzięki, bardzo przydatne dla mnie rep
Reply
#4
Zacytować: Napisał Rivendell Dzięki, bardzo przydatne dla mnie + rep Proponuję zrobić wszystkie sigs i tak dalej, ta gra jest szalona, gdy się aktualizuje. również jest to jeden z powodów, dla których je wypuszczam, chcę skoncentrować się na innych rzeczach, takich jak csgo atm, gdy już zbuduję mój komputer (na laptopie), skoncentruję się na pubg, codwwii, bf1 ect
Reply
#5
thanx bracie
Reply
#6
rep świetne wydanie!
Reply
#7
Wielkie dzięki za ciężką pracę!
Reply
#8
Zacytować: Napisał Sfab1 ~ zatwierdzony. tylko źródło. dzięki za udostępnienie.
Reply
#9
A +
Reply
#10
Właśnie zmieniłem grupę nazw łańcuchów i dodałem trochę niepotrzebnego kodu, aby stał się UD. Po skompilowaniu wszystko działa dobrze, bez bana, ale kod "widoczny" wydaje się działać, ich pola zawsze pozostają żółte i nie mogę używać aimbota. Czy jest coś, co muszę zrobić, aby działało? nevermind popełnił błąd, zmieniając rzeczy to bardzo denerwujące, wszystko działa dobrze, z wyjątkiem tego, że ciągle mówi "Conection to server was lost" i wyrzuca mnie z gry:
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)