Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak narysować hitgroup dla triggerbota
#1
Jak narysować 3d box na hitgroup? Prosty   Ale potrzebuję tylko rysować na określonej części ciała Jak to zrobić. Jak nazywa się to normalne
Reply
#2
masz na myśli jak hitcans czy co?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by cra0 masz na myśli jak hitcans czy co? Myślę, że chce narysować części, przez które wyzwalany jest triggerbot. więc powiedzmy, że wybrał głowę i lewą nogę na spust, teraz chce narysować te i tylko te części.
Reply
#4
on pyta, jak narysować hitboxy, kutasy
Reply
#5
rozejrzyj się za wątkami zwanymi "hitbox manager" i "bounding boxes". Nie mam linków pod ręką, ale w zasadzie wystarczy chwycić pozycję hitboxów i vec mins & maxes - najbardziej efektywną metodę osiągnięcia tego, co chcesz. jeśli jest to zbyt duże kłopoty, możesz użyć pozycji kości i wartości kodów, ale jest to prawdopodobnie najbardziej gettowy sposób robienia tego. --Ben
Reply
#6
Uzyskaj z hitbox wartości min i maxs Pobierz matrycę z "hitbox.m_iBone" VectorTransform Zbuduj AABB ?????? Kod: std :: array C_SDKManager :: BuildAABB (const Vector i vMin, const Vector i vMax) const { std :: array cPoints = { Wektor (vMin (0), vMin (1), vMin (2)), Wektor (vMin (0), vMax (1), vMin (2)), Wektor (vMax (0), vMax (1), vMin (2)), Wektor (vMax (0), vMin (1), vMin (2)), Wektor (vMax (0), vMax (1), vMax (2)), Wektor (vMin (0), vMax (1), vMax (2)), Wektor (vMin (0), vMin (1), vMax (2)), Wektor (vMax (0), vMin (1), vMax (2)) }; powrót c punktów; }
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)