Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Event Executler Script Executor
#11
z wyjątkiem infistar może zablokować to tak cholernie łatwo xD
Reply
#12
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie HelpOut z wyjątkiem infistar może zablokować to tak cholernie łatwo xD A może mógłby go użyć do zrobienia backdoora?
Reply
#13
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie HelpOut z wyjątkiem infistar może zablokować to tak cholernie łatwo xD Na tym forum są też inne informacje, które pozwolą całkowicie zatrzymać infistar, więc nie może tego zrobić
Reply
#14
okey, właśnie to robiłem, ale z jakiegoś powodu nie mogę go uruchomić. kompiluje się dobrze. ale z jakiegoś powodu po prostu nie działa. czy to z powodu aktualizacji Arma 3? czy którekolwiek z przesunięć uległy zmianie?
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by lentehaar okey, właśnie to robiłem, ale z jakiegoś powodu nie mogę go uruchomić. kompiluje się dobrze. ale z jakiegoś powodu po prostu nie działa. czy to z powodu aktualizacji Arma 3? czy którekolwiek z przesunięć uległy zmianie? Tak, większość przesunięć zostałaby zmieniona.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by Cheng Tak, większość przesunięć zostałaby zmieniona. teraz, kurwa, muszę nauczyć się znaleźć korekty. Kanał youtube Fast To Douggem !! Czy ktoś może dać podpowiedź, co zmieniły się korekty?
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by lentehaar teraz, kurwa, muszę nauczyć się znaleźć korekty. Kanał youtube Fast To Douggem !! Czy ktoś może dać podpowiedź, co zmieniły się korekty? WorldPointer. Kod: uintptr_t World = 0x15CB31C; To jedna. Znajdź resztę sam. Nie sprawdziłem, czy zmieniono ustawienie EventHandlerTable. Ale cameraOn jest wciąż taki sam.
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by xCyberxx WorldPointer. Kod: uintptr_t World = 0x15CB31C; To jedna. Znajdź resztę sam. Nie sprawdziłem, czy zmieniono ustawienie EventHandlerTable. Ale cameraOn jest wciąż taki sam. nie. eventhandler wciąż taki sam
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)