Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb nocny
#1
prawdopodobnie nie jest to najlepsza implementacja, ale działa. Jednym z problemów, który miałem szczególnie, jest to, że obiekty w skyboxie (np. budynki) nie mają modulowanego koloru. możesz też użyć tego do wykonania ścian Asusa.       Kod:   void PerformNightmode () {static bool bPerformed = false, bLastSetting; C_BasePlayer * pLocal = CSGO :: EntList -> GetClientEntity (CSGO :: Engine -> GetLocalPlayer ()); static ConVar * sv_skyname = CSGO :: CVar -> FindVar ("sv_skyname"); sv_skyname -> nFlags & = ~ FCVAR_CHEAT; // coś, czego coś nie zmusza convars, jeśli (! pLocal ||! CSGO :: Engine -> IsConnected () ||! CSGO :: Engine -> IsInGame ()) return; if (! bPerformed) {for (auto i = CSGO :: MaterialSystem -> FirstMaterial (); i! = CSGO :: MaterialSystem -> InvalidMaterial (); i = CSGO :: MaterialSystem -> NextMaterial (i)) {static IMaterial * pMaterial = CSGO :: MaterialSystem -> GetMaterial (i); if (! pMaterial || pMaterial -> IsErrorMaterial ()) kontynuuj; if (strstr ((pMaterial -> GetTextureGroupName (), "World") || strstr (pMaterial -> GetTextureGroupName (), "StaticProp")) {if (bLastSetting) {sv_skyname -> SetValue ("sky_csgo_night02"); pMaterial - > SetMaterialVarFlag (MATERIAL_VAR_TRANSLUCENT, false); // ściany były dla mnie nieprzezroczyste z jakiegoś dziwnego powodu, prawdopodobnie p100 codenz: / pMaterial -> ColorModulate (0.15, 0.15, 0.15);} else {sv_skyname -> SetValue ("vertigoblue_hdr"); // fixme: byłem zbyt leniwy, aby wykonać kopię zapasową starej wartości pMaterial -> ColorModulate (1.00, 1.00, 1.00);}}}} if (bLastSetting! = Settings :: bVisualNightmode) {bLastSetting = Settings :: bVisualNightmode;}}   cieszyć się
Reply
#2
Czy możesz opublikować zrzut ekranu tego, który jest aktywny na de_dust2 T spawn?
Reply
#3
Modulowanie kolorów statycznych rekwizytów nie zadziała, jeśli nie wyłączysz dla nich szybkiej ścieżki. Ustaw "r_DrawSpecificStaticProp" (ukryte convar) na 0 na przykład.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Fentex Modulowanie kolorów statycznych rekwizytów nie zadziała, jeśli nie wyłączysz dla nich szybkiej ścieżki. Ustaw "r_DrawSpecificStaticProp" na 0 na przykład. https://github.com/LestaD/SourceEngi...opmgr.cpp#L101 lub złap to i zwróć true
Reply
#5
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie PolskaCheater https://github.com/LestaD/SourceEngi...opmgr.cpp#L101 lub złap to i zwróć true Kod: inline bool IsUsingStaticPropDebugModes () Powodzenia z podpinaniem funkcji inline.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by Fentex Kod: inline bool IsUsingStaticPropDebugModes () Powodzenia z podpinaniem funkcji inline. trudne, ale możliwe, zawsze możesz też sprawdzić, gdzie to sprawdza i sprawić, by był prawdziwy również polecenie, które dałeś nie istnieje w csgo
Reply
#7
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie PolskaCheater trudne, ale możliwe, zawsze możesz też sprawdzić, gdzie to sprawdza i sprawić, by był prawdziwy ??? mówisz o zahaczaniu, co nie ma sensu, jeśli zawartość funkcji jest po prostu wklejona w dzwoniącym. Pewnie, że możesz skasować warunkowe skoki wewnątrz, ale ustawienie convar (nie chronionego przed bata) jest znacznie prostsze ... EDYCJA: aby odpowiedzieć na twoją edycję, robi to, jest po prostu ukryta, podobnie jak mat_picmip itd ... Możesz ją pobrać jak każdą inną za pomocą interfejsu ICVar
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Fentex ??? mówisz o zahaczaniu, co nie ma sensu, jeśli zawartość funkcji jest po prostu wklejona w dzwoniącym. Pewnie, że możesz skasować warunkowe skoki wewnątrz, ale ustawienie convar (nie chronionego przed bata) jest znacznie prostsze ... EDYCJA: aby odpowiedzieć na twoją edycję, robi to, jest po prostu ukryta, podobnie jak mat_picmip itd ... Możesz ją pobrać jak każdą inną za pomocą interfejsu ICVar Wydaje się, że działa dobrze, dzięki za informacje, prawdopodobnie spędziłby gówno dużo czasu, aby to zrobić
Reply
#9
Koszmar) .. Och, boję się
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by Fentex Modulowanie kolorów statycznych rekwizytów nie zadziała, jeśli nie wyłączysz dla nich szybkiej ścieżki. Ustaw "r_DrawSpecificStaticProp" (ukryte convar) na 0 na przykład. dzięki za wskazówkę
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)