Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prawdziwa Niezwyciężoność
#1
Prawdziwa Niezwyciężoność
Reply
#2
Tak więc, nie wiem jak sprawić, by krew pozostała przy 12000, nawet po dużych obrażeniach lub strzałach w głowę, ponieważ nie jestem nawet kreatywna, ani nie robię niczego dla ArmA, ale mogę dać ci wgląd, dlaczego te dwa problemy się zdarzają 1.) Headshoty i wysokie obrażenia: zarówno headhoty, jak i wysokie obrażenia są napisane w scenariuszu, że mają ponad 12 000 "obrażeń" w twojej krwi, więc zamrożenie ich wartości będzie miało wpływ tylko na ramkę, w której się znajduje, aż do następnej klatki, gdzie uszkodzenia to jest rozliczane, WTEDY twoje zamrożenie wchodzi w grę. Technicznie, gra już rozpoznaje obrażenia i wyrusza za ciebie na śmierć. 2.) Wysokie wartości powodujące śmierć: Dwa słowa do wyjaśnienia: Kontrola poczytalności.
Reply
#3
Cześć temu tematowi zajęto się trochę czasu temu http://www.unknowncheats.me/forum/ar...rkarround.html Douggem przyszedł z pomysłem / rozwiązaniem na samym dole, nigdy nie pojawiłem się, żeby go przetestować, ale warto spróbować
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by flexxer Cześć temu tematowi zajęto się trochę czasu temu http://www.unknowncheats.me/forum/ar...rkarround.html Douggem przyszedł z pomysłem / rozwiązaniem na samym dole, nigdy nie pojawiłem się, żeby go przetestować, ale warto spróbować po prostu ustaw krew na wartość losową między 11-12 tys. a następnie nadpisać damageeventhandler, to jest sposób na najlepszy tryb godowy i metodę, jak to zrobiłem.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)