Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem IEngineClient :: WorldToScreenMatrix
#1
Witaj!   Niedawno zacząłem używać interfejsów. Sprawdziłem SDK i znalazłem IEngineClient :: WorldToScreenMatrix, którego właśnie używam do uzyskania macierzy.   Wiem, jak zapobiec migotaniu podczas korzystania ze statycznego adresu z engine.dll (z urządzeniem InFrame), ale chcę zrobić to niezależnie od gry. Czy ktoś wie, jak mogę to zrobić?   Zauważyłem także, że funkcja zwraca różne adresy, więc pomyślałem, że może zawsze zwraca aktualną, aktualną, ale nie było tak.   Czy zahaczenie IEngineClient :: EngineStats_BeginFrame i zaktualizowanie macierzy w tym miejscu naprawi problem, czy też nie, czy jest łatwiejszy sposób?   Z góry dziękuję!
Reply
#2
Kod: IVEngineClient * m_pEngine m_pEngine -> WorldToScreenMatrix (); nie migocze, jeśli wyłączysz renderowanie wielordzeniowe
Reply
#3
mat_queue_mode jest już -1. lub czy odnosiłeś się do czegoś innego? edytuj: Wygląda na naprawiony, dziękuję! rozpustnik
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by kingdeking Kod: IVEngineClient * m_pEngine m_pEngine -> WorldToScreenMatrix (); nie migocze, jeśli wyłączysz renderowanie wielordzeniowe głupie pytanie, ale jak to wyłączyć?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by GAFO głupie pytanie, ale jak to wyłączyć? Wideo -> Zaawansowane
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by buFFy! Wideo -> Zaawansowane okey ty edytować: ah yeh, zapomniałem pokazać, że działało xD http://www.youtube.com/watch?v=ad5OagEXDRM&hd=1
Reply
#7
Wyłączenie renderowania wielordzeniowego powoduje duże opóźnienie we wszystkich testowanych grach (csgo, tf2, css, rebeliancja - nie tylko dla mnie) Czy jest jakieś inne rozwiązanie, aby naprawić migotanie?
Reply
#8
Odwróć WorldToScreenMatrix i wykonaj to, co robi, gdy renderowanie Mutlicore jest wyłączone?
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by .bK Odwróć WorldToScreenMatrix i wykonaj to, co robi, gdy renderowanie Mutlicore jest wyłączone? Tak, właśnie pytałem, czy jest coś, co po prostu sprawuję, ponieważ jest tu wielu ludzi, którzy są bardziej zaznajomieni z silnikiem źródłowym.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by buFFy! Tak, właśnie pytałem, czy jest coś, co po prostu sprawuję, ponieważ jest tu wielu ludzi, którzy są bardziej zaznajomieni z silnikiem źródłowym. Po prostu odbudowałbym tę funkcję, gdybym był tobą, ponieważ w rzeczywistości jest to całkiem łatwe.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)